<body>

سرشک

وقتی که خود را باز یافتم، دیدم تمام جاده ها از من آغاز میشوند. 

Thursday, April 12, 2007

11:07 AM - تصوير - مؤلف

Marraige of our Hands


قبلاً در مورد دست‌ها اندكي نوشته بودم و اينكه پروژه‌اي بزرگ درعكاسي‌هايم از دست‌ها براي خود تعريف كرده و پيگيري مي‌كنم. اما اين عكس اندكي تفاوت مي‌كند: عكاس در اينجا خود سوژه شده! عكس را من نگرفته‌ام و تنها آرايش دست‌ها را چيده‌ام. دست عكاس اين بار در كادر افتاده!
نام عكس را هم عروسي دست‌هايمان گذاشته ام. دست من و شباهنگ. به هر حال آلبوم عكس‌هاي ازدواج ما اندكي متفاوت از آنچه تا كنون ديده شده مي‌باشد. كه اين به همت خانم مداح عزيز، عكاس با ذوق و فعال و با دقت كه روحياتي بسيار خاص و قابل ستايش دارد، و به همت و دقت خودم و شباهنگ ميسر شده است.


Anonymous Anonymous said...

so niceeeeeee :)  


Blogger پسر قبیله said...

رو به بالا بودن دست هاتون
بلندپروازی
...
جالب بود
ترجیح می دادم سیاه و سفید باشه  


Post a Comment

© Sereshk 2005 - Powered for Blogger by Blogger Templates